fredag 15 januari 2010

Vintage by Fé har anlänt till Blossom !

Hej alla glada! Nu har vårens första leverans, Vintage by Fé, anlänt till Blossombutiken i Jakobstad! Kul tycker Cecilia & jag som älskar deras halsbandsklockor, lädersmycken, väskor och scarfar! I morgon sätter jag fram smyckena i butiken (för det är jag som jobbar där imorgon - jippii vad kul, det var länge sen jag jobbade där en hel dag känns det som!). Jag kan ju knappt bärga mig att komma till jobbet imorgon när jag vet att jag får dyka ner i den fina Vintage-lådan som är full av läckra accessoarer från detta härliga märke! Välkomna in och hälsa på mig i morgon, vet ja!

Skön fredag-kväll!
Kramar, Pernilla

2 kommentarer:

  1. En sån klocka har jag länge sneglat på, men endast på bild.. Får komma in för att se om de är lika fina i verkligheten. Tror nästan det ;)!

    Trevlig helg! / Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Ja, jag har också spanat på precis de här klockorna tidigare och nu finns de äntligen hos oss! Jag tycker att de är superfina "live" också! :)

    Ha det bra! Kram, Pernilla

    SvaraRadera