lördag 25 december 2010

Julefrid & REA på Seven Roses.fi!


Hej alla kära!

Halvligger just nu i soffan i min Magic dress (som på bilden), tittar på de glimmande ljusskenen från julgranen & julstjärnorna i fönstren, äter lyxig chokladkonfekt och njuter av årets bästa dag! Ja, för mig är Juldagen årets bästa dag eftersom jag inte behöver jobba ett endaste dugg, denna dagen är ALLTID fredad från jobb hos oss. Imorgon far jag igen till butiken och ställer till med mellandagsrean, men idag är det min & familjens dag... Härligt! :)

Redan nu har vi REA i vår webshop Sevenroses.fi - massor av höstens plagg till -40% - så fynda gärna redan nu om du vill hinna få ditt älsklingsplagg till nedsatt pris! Frakten på webshopen är alltid endast 5 €, men den får du tillbaka i butiken ifall du hämtar ditt plagg själv!

Ni som bor i Jakobstad har fördelen att få ännu fler plagg nedsatta än de som finns på Seven Roses.fi, så varmt välkomna att titta in nu på måndag när ALLA Branting-plagg, massor av Odd Molly, Custommade & Braez-plagg reas ut i Blossombutikerna i Jakobstad & Karleby!!

Nu återgår jag till Chokladkonfekten...

Kramar, Pernilla.

4 kommentarer:

  1. Jätte vacker klänning...ser fram emot rean!:)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Tackar! Ja, det är alltid så roligt när Rean börjar - för oss i butiken också när vi får se alla lyckliga ansikten på medsystrar som gjort fina fynd! :)

    Kram, Pernilla.

    SvaraRadera
  3. Ska nog titta in på rea någon dag... God fortsättning! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Lilith,

    Vad roligt! Hoppas vi ses då! :)

    Kram, Pernilla.

    SvaraRadera