torsdag 30 december 2010

Seven Roses till Vasa & Gott Nytt År!


Hej alla,
Det har varit så roligt att träffa så många av er nu under Rea-dagarna i Jeppis - tack härliga ni för att ni finns!

För den som undgått den härliga nyheten att vi öppnar en Seven Roses-butik i Vasa i slutet av februari så kan jag berätta att så är fallet! Vi på Blossom har ju en web-shop som går under namnet Seven Roses.fi där vi säljer kläder, smycken & accessoarer, dvs de märken som vi också har i lyxrummet i Jeppisbutiken, såsom Odd Molly, Branting, Björg, Vintage by Fé etc. Seven Roses.fi startade vi i våras, dvs för drygt ett halvt år sen, och det har hänt massor under detta halvår. Idag levererar vi kläder dagligen till kunder inom landet, men också till Sverige, Norge, Danmark & Tyskland. Vi har stora visioner för Seven Roses, både för web-shopen & butiken i Vasa. Vi är precis uppe i den sista planeringsfasen av Vasa-butiken som kommer att fungera som bas & lager för Seven Roses fr o m februari (inget mer dagligt spring till posten för min del:). Butiksmöblerna är redan beställda och levererade & vi kan lova att det kommer att bli en mycket speciell & unik klädbutik! :) Jag sätter stor vikt vid detaljer och varje gång jag planerar hur en butik skall se ut är det viktiga för mig vilken känsla besökaren skall få i min butik. Jag har letat i ett halvår efter den röda tråden för butiken och nu är den på väg till oss från utlandet, dvs denna härliga tapet (se bilden) är basen för det som allt i butiken kommer att kretsa kring. Välkommen att ta del av utformningen av en av Finlands mest unika klädaffärer som börjar ta form & rapporteras om på bloggen inom kort...

Jag vill samtidigt passa på att önska er alla ett riktigt Gott och Lyckligt Nytt år! Vi har bjudit hem gäster till en sprakande Nyårsfest i morgon så jag hinner nog inte med något bloggande då... Njut av årets sista dag & tänk bara på de goda stunder du haft det gångna året & de stunder du skapat glädje för andra och ta med de stunderna in i det nya året! :)

Kramar i massor, Pernilla.

6 kommentarer:

  1. Spännande... Ser framemot att se den butiken färdigställd ;)! Kram/ Malin

    SvaraRadera
  2. Jippiii! Vad otroligt underbart med Seven Roses butik i Vasa! Hur skall jag klara av att vänta till slutet av februari?! :-)
    Gott nytt år till dig! Jag skall fira i min nya, fina, röda Branting klänning :-)
    -Sofia Nybäck-

    SvaraRadera
  3. Glömde bort mej i ivern - GOTT NYTT ÅR, må det bli det bästa året hittills ;)! /Malin

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni!! Hoppas vi ses där senare när det blir dags för öppning! :) Ser framför mig hur fin du är i din röda Branting-klänning i morgon, Sofia! :)

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vad spännande, ser fram emot att få shoppa där!:) Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att höra! :)
    Gott Nytt År till dig också!
    Kram, Pernilla.

    SvaraRadera