måndag 10 januari 2011

Höstens bästa shoppingfynd (om man inte räknar med Odd Molly-kläder) är definitivt den häftiga cashmirkoftan från Day & läderstövlarna från Magazin som jag köpte under Köpenhamnsresan med Pernille i oktober! Jag har inte haft koftan på mig så många gånger utan försöker spara på den lite - dessutom är den ganska kort i modellen så jag har inte så många alternativ att ha under den. Tänker pröva med nån av silkesklänningarna i brons eller powder från Odd Molly i morgon... Stövlarna hade jag också tänkt spara på, men de är så bekväma och snygga till allt så de har jag haft nästan varje dag hela hösten & vintern! Hade jag vetat att jag skulle använda dem så här mycket så hade jag köpt två par på en gång - bergis! Vilka är era bästa köp under 2010?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar