söndag 9 januari 2011

Första morgonen var det första vi gjorde att blicka ut genom fönstren och utsikten hade inte kunnat vara bättre för min del! Hotellet som vi bodde på kommer vi att bo på igen nu till sommaren och det händer inte ofta för oss kan jag intyga, att vi bor på samma ställen flera gånger. Hotellrummet i sig var för mig en upplevelse, det var som att flytta in i Mama Mia-filmen! Vita stenväggar med blåinramade fönster och spetsgardiner. Till detta bör tilläggas att det fanns två balkonger eller takterasser som hörde till vårt rum, på ena var det morgonsol och där åt vi naturligtvis frukost varje morgon, och på den andra var det kvällssol och där tillbringade vi eftermiddagarna.

Men tillbaka till utsikten från hotellrummet: det första jag såg var en kyrka och sen såg vi tvätt på tork - och då skrek jag & flickorna av ren iver och glädje - för det såg precis ut som i Mama Mia-filmen. Barnen konstaterade att vi faktiskt nu befinner oss i Mama Mia-land och att vi ska njuta av det här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar