måndag 10 januari 2011

Årets bästa köp

Jag har gått igenom fjolårets klädköp i tankarna och kommit fram till några favoriter. Jag väntar med spänning på vilka klädfynd jag kommer att göra det kommande året, men först summerar jag fjolårets bästa köp.

Sommarens bästa fynd är enligt mig den mysiga jeansdräkten från Odd Molly! Jag tycker att jag är så fin i den och den är så tunn & skön att ha på varma sommardagar. Men oj, vilka reaktioner jag fått på detta plagg från familjemedlemmarna! Det första Vincent sa (som annars tycker att hans mamma är så fin) var: "Om du har den där babydräkten på när vi far till stan så kommer inte jag med!". Flickorna & Patrick håller med Vincent om att plagget ser ut som en sparkdräkt så jag får nog välja mina tillfällen med omsorg när jag vill ha denna på, dvs endast de gånger jag far själv nånstans...

3 kommentarer: