fredag 6 maj 2011

Morsdag hos Blossom - 25% !


Hej alla kära,

Nyss hemkommen från mitt andra hemland njuter jag av alla härliga kundmöten i butiken idag! Ni är ju för härliga, vänner! Vad kul att så många tog sig tid att komma in och shoppa morsdagsgåvor, småprata en stund och kolla in vårt lyxrum där vi har -25% på ALLA kläder fre-lö, dvs ännu imorgon har du chansen att komma in och fynda ditt drömplagg med -25% rabatt (gäller också på ALLA kläder i Kokkola-Blossom)! Imorgon kommer jag & Jenny att finnas till er tjänst i butiken och senare i helgen tänkte jag dela med mig av mina Danmarksupplevelser till er.

Ha det så bra tills dess & hoppas att vi ses i butiken i morgon! KRAM!

2 kommentarer:

  1. Jaa de har vi ;)

    Puss o Kram o ha en så skön morsdag First Lady ;) <3

    SvaraRadera
  2. Hej på dig,

    Tack snälla & ha en skön Morsdag du också! :)

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera