torsdag 28 juli 2011

Semestertider. . .



Hej alla kära!

Det har väl inte undgått så många att jag inte varit så aktiv i bloggvärlden på det sistone, men efter att Blossomhuset med stort H stod klart på Bostadsmässan i Karleby för 2 veckor sen så har jag avverkat Jakobs Dagar, dvs 8 dygns roligt jobb, och nu besämt mig för Semester med stort S... Tusen Tack alla ni som skickat fina hälsningar till mig angående huset i Karleby och Tack för all er fina respons! Ni är guld värda varenda en och det är tack vare er positiva feedback vi orkar vidare med nya, spännande projekt!! :)

På måndag kommer höstens Odd Molly koftor, sleevewarmers och långsockor mm till butiken i Jakobstad & på onsdag anländer de till Seven Roses i Vasa! Ni som inte orkar vänta så länge på att se vad som kommer (jag har ju förvisso meddelat redan tidigare att vi tagit in så gott som alla färger i koftorna, sockorna och armvärmarna, men i alla fall...) så kan kika in i vår webshop: www.sevenroses.fi redan nu i helgen, för planen är att vi lägger ut dem alldeles snart trots semestern...

Ha det bäst i sommarvärmen!

Kramar, Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar