fredag 25 februari 2011

Odd Molly leverans inkommit!



Hej alla!

Mitt i glädjeyran över öppningen av Seven Roses butiken i morgon så anländer många sprängfyllda Odd Mollypaket till vårt lager! De kom i morse och jag hann bara glutta lite in i lådorna och konstaterade att jag är "in heaven"! Ljuvligt, bedårande & underbart är ord som kommer på min tunga... Vi har ju fått in allt från Spring 2011 kollektionen nu, mycket kom till butiken redan förra veckan, såsom de populära Canna cardigans som bara rinner oss ur händerna eftersom de är så populära och inte det lättaste att få tag i! Så skynda in ni som vill hinna få era vårkoftor i er favoritfärg, för de går otroligt snabbt åt nu i vår! :)

På måndag är Cecilia i butiken och sätter fram leveransen som kom idag, så se fram emot glädjefyllda Mollydagar i butiken framöver.

Nu rusar jag vidare till Vasa-butiken och sätter min sista hand på den före Grand Opening i morgon kl 10.00!

Ha det bäst! /Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar