måndag 28 mars 2011

Dags för Köpenhamn...

I förra veckan när Camilla & jag hade vår Vasadag fick jag ett sms av Pernille Stoltz. "Hej Pernilla...håber alt er vel hos jer...taenkte om vi snart skulle mödes i kbh...hvornår passer det dig? Måske naeste uge?" Ja, vad svarar man på det om inte JAA! Läängtar så till mitt andra hemland och nu i morgon (eller rättare sagt i natt) bär det av. Vi kommer att gå igenom nästa julkollektion och jag måste säga att det inte känns så främmande och långt borta alls med jul nu med tanke på det vita, frusna landskap som ännu omger oss här i Österbotten. De lovar solsken och +10 grader i Köpenhamn, så en värmeskillnad på 20 grader får jag nog vara nöjd med. :)Det blir 3 hela dar i Köpenhamn denna gång och jag känner lyckan rusa inom mig just nu! Det blir naturligtvis mycket shopping och samlande av inspiration + en hel del caffe latte på mysiga caféer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar