fredag 22 april 2011

4. Det roligaste av allt just nu! Håller på och inreder ett helt hus i mina tankar... Jag blev så lycklig när Heikius hus ringde upp mig för en tid sen och frågade om jag ville stå som ensam inredare för deras fina 2-våningshus vid vattnet på Bostadsmässan i Karleby i sommar! Jag funderade i 2 sekunder och så tackade jag JA! :)

Detta är ett stort och intressant projekt för mig & Blossom och jag gläder mig varje dag åt denna möjlighet jag fått! Nu skall jag fira Påsk både här och där och sen ses vi i nästa vecka!

Kramar, Pernilla

3 kommentarer:

  1. Underbara skor och vilket uppdrag att inreda ett helt hus. Härligt och Grattis!

    Glad påsk!

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till med inredandet av mässhuset!! Vilken ära och utmaning på samma gång. Skall bli roligt att se det färdiga resultatet. GLAD PÅSK! Kram/Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Katarina & Malin!

    Tack ska ni ha! :)

    Hoppas att ni har en härlig Påskhelg bakom er & Glad Valborg!

    Kramar, Pernilla

    SvaraRadera