söndag 22 maj 2011

Årets första LAGERTÖMNING!

Hej alla!

Nu är bottenvåningen på Bostadsmässhuset inredd och den första Pressdagen är förbi. Jag pausar i inredningsarbetet denna vecka (ni får se bilder senare) och koncentrerar mig på något som jag vet är efterlängtat hos många - Blossoms första LAGERTÖMNING för året är här!! Jag har jobbat hela helgen med de inledande förberedelsena och resten av veckan kommer vi på Blossom att jobba för fullt med att plocka fram så många fynd till er som vi hinner tills helgen kommer och Lagertömningen är ett faktum!

Minns ni vad som är viktigt att komma ihåg inför Lagertömningen? Om inte, så ger jag er en snabbguide till Blossoms galna dagar (jag kallar det så eftersom vi har sjukt låga priser som vanligt, rabatter på 50-90%!):

- Kom med glatt humör & förvänta dig inget annat än trängsel :)
- Vi tar endast emot kontant betalning!
- Ta gärna med dig en stor väska att sätta fynden i (vi har Ikea-kassar till låns, men tyvärr inte tillräckligt många)
- Skynda fynda, för de flesta varor har vi endast ett fåtal av, ibland endast ett exemplar!

Jag ser fram emot att se er nu på fredag & lördag (27-28 maj) på Industrivägen 3 i Jakobstad! Välkommen både nära och långväga besökare!

Vi har dukat upp till massor av härliga fynd som vanligt, t ex Mailegs kaniner som snällt sitter på rad och väntar på er...

2 kommentarer:

  1. Härligt, ska bli spännande!!

    Tycker oxå det är så kul att du inreder ett av mässhusen. Ska bli spännande att få se!
    Dina butiker är så hemtrevliga och jag tänker att mässhuset blir likaså!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!

    Vad roligt att höra & speciellt när det kommer från Dig! :)

    Jag hoppas man ska kunna känna att det är jag som inrett huset, fastän det inte ser ut precis som i butikerna denna gång:)...

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera