måndag 16 maj 2011

Dagen D närmar sig...

I förra veckan åkte Patrick & jag ut till det fina hus som Blossom skall få inreda på Bostadsmässan i Karleby nu i sommar. Huset var fortfarande en byggplats i förra veckan, men nu på torsdag ska så mycket som möjligt vara klart för fotografering...

Det krävs gedigen planering för att alla saker skall hitta sin plats under de närmaste dygnen, och eftersom jag är en lady med krav på totalkoll så har varje möbel och inredningsdetalj redan hittat sin plats i huset i mina tankar.

2 kommentarer:

  1. Ska bli så spännande se ditt projekt.

    Kika gärna in på min gilla sida på Facebook och vinn fina foton jag tagit i Paris!

    http://www.facebook.com/pages/Atelj%C3%A9n-Katarina-Nilsson/186075308079422

    Kramar
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina,

    Tack snälla! :)

    Ska definitivt kika in på Facebook och gilla!

    Ha det bäst och glöm inte att meddela mig när du kommer till Finland i sommar! :)

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera