fredag 13 januari 2012

Att resa...


Just nu väntar många resor på oss, vi börjar förbereda sommarens inredningsinköp och nästa höst/vinters klädinköp. Vi fullkomligen älskar att resa, Patrick & jag - och tur är väl det eftersom det liksom utgör en stor och viktig del av vårt jobb! :)

Jag har skrivit mitt favoritordspråk en gång på bloggen förut, men här kommer det igen:

"The world is like a book - He who stays at home reads only one page"

Eller som Bloomingville uttrycker det: "Happiness is a way of Travel"

Det blir en mycket färgstark vår inredningsmässigt vill jag lova och just nu längtar jag efter att få öppna alla kartonger med inredning i vårens härligaste färger som är på väg till oss i skrivande stund... Vårens första inredningsnyheter har vi redan satt fram i våra butiker den här veckan och det var mycket fint som anlände!

Ha en riktigt skön helg! /Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar