torsdag 17 mars 2011

Shoppingdag med fina vännen

I morgon blir en härlig dag! Då åker jag till storstan (=Vasa) med fina vännen Camilla för att avnjuta shopping, god mat & härligt umgänge! Vi har länge planerat att styra färden mot en storstad utomlands, och det ska också bli av inom kort minsann, men vi börjar med det lokala utbudet...

Vad tar man på sig en dag som denna? Det är inte ofta jag har möjlighet att ta en hel dag ledig för nöjen, så detta måste ju firas med en väl utvald outfit... Att det blir ett Mollyplagg har väl de flesta räknat ut, eftersom jag alltid har minst en Molly på mig dagligen, men vad ska jag välja? Det har ju hänt sig ofta att Camilla & jag haft på mig likadana kläder en dag som denna och det är ju minst sagt pinsamt när det ser så där planerat ut. Men till saken hör att våra Mollygarderober är otroligt identiska eftersom vi har så in i norden samma smak, så det blir spännande att se vad finaste vännen tar på sig i morgon...

Vart ska vi gå då? Lunchen blir nog på nya favoritstället Il Banco eller kanske Amarillo, vi får se. Sen lär det ju ha öppnat en superhäftig klädbutik i Rewell Center med massor av Mollysar också som vi ju absolut måste besöka - Seven Roses heter den väl :)...

Det blir en härlig dag i morgon! (Älskar att njuta av vardagens små, men gyllene stunder, dem ska man ta vara på!)

Kramar, Pernilla

2 kommentarer:

  1. Idag har vi tillbringat dagen i storstaden! Fick då äntligen möjlighet att besöka den nya superhäftiga butiken i Rewell center ;)! Finfin butik med fintfint bemötande av jättesöta tjejen som jobbar där. Dessutom är ju butiken verkligen på toppenläge! Tror bestämt jag kommer att återvända dit :)...Hoppas ni fick en skön shoppingdag!

    Allt gott! Kram/Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin,

    Vad roligt att du besökte Seven Roses!:)

    Tack snälla för dina fina kommentarer! Jag var ju också dit idag, typiskt att vi inte råkade ses!

    Ja, Helena som du träffade idag är butikschef för Seven Roses och hon är ju precis så där söt som du beskriver! :)

    Ha en riktigt skön helg!
    KRAM!

    SvaraRadera