söndag 8 maj 2011

Morsdag - en dag av tacksamhet


Glad Morsdag, alla mammor!

För mig är Morsdag en dag av tacksamhet på flera plan. Jag är oerhört glad & stolt över min fina mamma som många av er säkert träffat nån gång i butiken. Jag får ofta höra att jag har en så härlig & fin mamma och det har jag också! Min mamma betyder så mycket för mig och visst är det härligt att det finns en dag för firandet av våra kära mammor!

Det känns också mycket speciellt att få bli firad som "världens bästa mamma" av sina barn & jag är så tacksam över att få vara mamma till våra tre fina älsklingar! När de kom och sjöng för mig i morse, barnen & Patrick, så blev jag alldeles varm inombords. Barnens egenhändigt ihopknåpade presenter är ju för ljuvliga och deras egenhändigt skrivna Morsdagskort likaså. Denna stund när vi alla samlas i "stora sängen" är en magisk stund och lyckan är för mig fullkomlig.

Ha en härlig morsdag alla mammor - ni är bäst!

Kram, Pernilla

2 kommentarer:

  1. Hej söta du,de var roligt att träffa dig på mässan i vasa,när befinner du dig i vasa? ida

    SvaraRadera
  2. Hej du!

    Tack desamma! Vi är på väg till Vasa i nästa vecka, vet ej vilken dag än, men jag kan ju höra av mig så tar vi en kaffe! :)

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera