söndag 9 oktober 2011

Blossom - Bästa Inredare 2011 !


Vi Vann!! Blossom vann tävlingen för Bästa Inredning på Bostadsmässan i Karleby! Vi är självklart mycket stolta & rörda över att mässbesökarna från hela landet röstade fram oss som deras favorit!

Det har varit en lång sommar med gediget arbete som nu gett skörd. Hela den gångna veckan har varit fylld med gratulationer, blommor & uppvaktningar och jag har först nu börjat landa och så småningom börjar jag kunna ta till mig vad vi har varit med om och hur stort det faktiskt är! TACK alla för era fina uppvaktningar och gratulationer!

När jag ser tillbaka på sommaren 2011 i mitt liv kommer minnena & bilderna från mässhuset alltid att dyka upp i mitt inre. Välkommen in i huset en sista gång!
(Dessa bilder har jag lånat från Heikius huskatalog)

2 kommentarer:

  1. Wow!!! Va fint! Grattis! Det var ni verkligen värda efter allt jobb ni satt ner!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack snälla! Det värmer att höra! :)

    Ha det så bra!

    Kram, Pernilla

    SvaraRadera